?

Log in

keep away, if you wan to be mine [entries|archive|friends|userinfo]
Lizzy

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

(no subject) [Apr. 5th, 2005|12:36 am]
Lizzy
i got a new lj.

ify0u0nlyknew

so uh. you know the drill. comment :)
link1 comment|post comment

(no subject) [Apr. 5th, 2005|12:35 am]
Lizzy
i got a new lj.

ify0u0nlyknew
linkpost comment

(no subject) [Apr. 4th, 2005|04:24 am]
Lizzy
good memorys on this lj. and lots of bad times to.

though things i will never forget.
link1 comment|post comment

(no subject) [Mar. 29th, 2005|07:36 am]
Lizzy
good bye.
link8 comments|post comment

just fucken forget me. [Mar. 28th, 2005|07:59 pm]
Lizzy
[mood |indescribable]
[music |radiohead- were i end and you begin]

i dont think i can feel any wrose than i do right now.

2 months and 4 days left of school? cant wait. =/
linkpost comment

(no subject) [Mar. 26th, 2005|10:07 pm]
Lizzy
watching my heart shatter.
link5 comments|post comment

haha this week is going to be the best . [Mar. 26th, 2005|03:15 pm]
Lizzy
xBlackxHolexSunx: i should wear a bsb shirt for you today
Agent Marker: lol
Agent Marker: mine doesnt fit
Agent Marker: i tryed it on
Agent Marker: lol
Agent Marker: ha
xBlackxHolexSunx: lol
xBlackxHolexSunx: aww
xBlackxHolexSunx: if anything
Agent Marker: to school!
Agent Marker: ?
xBlackxHolexSunx: cut out the pic
Agent Marker: huh
Agent Marker: monday
Agent Marker: me n u
xBlackxHolexSunx: and then sew it to another shirt
Agent Marker: bsb shirts lol
xBlackxHolexSunx: lmao
Agent Marker: comon lol
Agent Marker: thats gonna b so hot
Agent Marker: lol
xBlackxHolexSunx: im so with you..even if im selling out my nsync
xBlackxHolexSunx: ill do it for liz
Agent Marker: awwwwwww
Agent Marker: <333
xBlackxHolexSunx: <33
Agent Marker: ill wear an nsync shirt 4 u
xBlackxHolexSunx: yay!!
Agent Marker:
Agent Marker: i dont have one
Agent Marker: lol
Agent Marker: but i would lol
xBlackxHolexSunx: neither do i
xBlackxHolexSunx: lol
xBlackxHolexSunx: i know
xBlackxHolexSunx: we should dress up this week
xBlackxHolexSunx: one day 80's
Agent Marker: lmao
xBlackxHolexSunx: one day heavy metal 666!
Agent Marker: haha
xBlackxHolexSunx: then one day old school punk
Agent Marker: aw man
Agent Marker: lol
Agent Marker: this is gonna be so fun
xBlackxHolexSunx: then one day those chicks from laguna beach like omg
xBlackxHolexSunx: then our pop days
xBlackxHolexSunx: and then my fav, we be gangsta
xBlackxHolexSunx: haha and mickey is gonna visit me this week at ferg
xBlackxHolexSunx: so hes gonna see me go all out
Agent Marker: lmao
Agent Marker: haha
xBlackxHolexSunx: he said he'll love me no matter what
xBlackxHolexSunx: lmao imma go as a ghetto guy when he sees me
Agent Marker: lmao
Agent Marker: i can be gehtto
Agent Marker: omg lol
Agent Marker: hahah
xBlackxHolexSunx: hehe
Agent Marker: so monday is bsb day
Agent Marker: tuesday is?
xBlackxHolexSunx: hm
Agent Marker: wee need a funky
Agent Marker: lol
Agent Marker: like not matching
Agent Marker: lol
xBlackxHolexSunx: -nods-
xBlackxHolexSunx: oki
xBlackxHolexSunx: so mismatch day?
Agent Marker: yuh
Agent Marker: lol
Agent Marker: haha this is so entertaining
xBlackxHolexSunx: how about vanilla ice day!
Agent Marker: rofl
Agent Marker: oh boy!
Agent Marker: yuh
xBlackxHolexSunx: hehe
xBlackxHolexSunx: score!
Agent Marker: ohh diva day!
xBlackxHolexSunx: lmao imma be cher
xBlackxHolexSunx: you should be tina turner!
Agent Marker: rofl
Agent Marker: wtf
Agent Marker: nolol
xBlackxHolexSunx: haha
Agent Marker: modonna!
xBlackxHolexSunx: then we need a brit/christina day
Agent Marker: woot woot
Agent Marker: rofl
Agent Marker: IM BRITNEY
Agent Marker: lol
xBlackxHolexSunx: you should do the cone bra!
Agent Marker: POP PRINCESS DAY lol
xBlackxHolexSunx: im christina!
Agent Marker: wait
xBlackxHolexSunx: yay!
Agent Marker: no ur shakira
Agent Marker: im ashlee lol
xBlackxHolexSunx: lol
xBlackxHolexSunx: true
xBlackxHolexSunx: but i dont wanna be shaking my hips all day long and be saying whenever whereever all day long
xBlackxHolexSunx: and then would have to be lip singing
xBlackxHolexSunx: you*
Agent Marker: rofl
Agent Marker: hahahah
Agent Marker: thatd be priceless
xBlackxHolexSunx: at least if im christina, i can get dirrrty and tell people how beautiful they are
Agent Marker: rofl
xBlackxHolexSunx:
Agent Marker: i get to be liek DO SOMETHIN!!
Agent Marker: sometimes i do it again
xBlackxHolexSunx: LMAO!!!
xBlackxHolexSunx: this is gonna be fun
Agent Marker: and im all like thats my proagative. geez im so lucky
Agent Marker: lol
Agent Marker: rofl
Agent Marker: i know
xBlackxHolexSunx: lmao
Agent Marker: hahaha
Agent Marker: UR A FIGHTER!!!
Agent Marker: lol
xBlackxHolexSunx: i like tha britney song
xBlackxHolexSunx: LMAO
xBlackxHolexSunx: oh yes
xBlackxHolexSunx: !
xBlackxHolexSunx: oh baby hit me one more time -gets whip out-
Agent Marker: ohh u still in that bottle let me help :rubs u :
xBlackxHolexSunx: LMAO
Agent Marker: haha <3
Agent Marker: lJ?
xBlackxHolexSunx: <3
Agent Marker: lol
xBlackxHolexSunx: yes
xBlackxHolexSunx: haha
link3 comments|post comment

(no subject) [Mar. 26th, 2005|09:14 am]
Lizzy
<3 shayan <3 kat <3 albert <3 aury <3 naury.

fuck if i didnt have you guys. i dont know what i'd do.
link5 comments|post comment

(no subject) [Mar. 26th, 2005|06:38 am]
Lizzy
i just woke up from the floor.=/
link7 comments|post comment

(no subject) [Mar. 25th, 2005|06:47 pm]
Lizzy
i need to talk to someone.=/

::edit::

im scared. and to make the feeling even better i dont know of what.

another sleepless night.
link7 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]